Keresés ebben a blogban

2012. október 3., szerda

Napjaim..............

Eseményteli napok állnak mögöttem és elöttem, pár napja pörögni kezdtek a napok, kezdve az állásinterjúval, folytatva az őrköi kalákával. Az interjú sajnos nem úgy alakúlt, ahogy reméltem és vártam, de így más irányt vett az utam, és a szomszédba, a roma negyedbe kanyarodott. 
Némi ellentmondással jelentkeztem a kalákára, ami mai napig is bennem van, és úgy érzem lessz is, de végül is egy a lényeg, hogy segíthetek, nem csak másoknak, hanem magamnak is. Az önkéntes munka az egyik legjobb önismereti módszer és lelki gyógymód. Minden okkal történik, és ezt csak belegondolva egyes dolgokba és visszavezetve a fonalat jön rá az ember.
 Jól érzem magam a kalákázásba, jó látni, hogy vannak a romák közt is olyanok, akik tenni kívánnak és tesznek a közösségükért, és hogy elfogadnak minket idegeneket. Együtt dolgozunk,este meg együtt szórakozunk. A bowlingozás igazi élmény volt. Itt egy kicsit érezhettem, hogy talán ez is egy olyan dolog amibe tudok én is jó lenni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése